Con Dar- Krwawy Gniew -Con Dar to magia zemsty. Spowiedniczka, która ją
przywołuje, rzadko uchodzi z życiem. Poświęca swe życie zamierzonemu celowi-
zemście. Tylko nielicze wśród najpotężniejszych Spowiedniczek potrafią tego
dokonać. Con Dar powinna nauczyć matka Spowiedniczki. Tylko matka może nauczyć,
jak to wywołać, czy już została przywołana wystarczająca moc. To starożytna
magia, równie stara jak moc Spowiedniczek. Można tego nauczyć, kiedy dziewczyna
osiągnie odpowiedni wiek. Spowiedniczka nie może przywołać tej mocy dla siebie,
tylko dla kogoś innego. Znakiem Con Dar są bliźniacze błyskawice wymalowane na
twarzy, z miazgi trujących jagód.
AGIEL- Narzędzie, którym posługują się Mord-Sith.
Agiel posiada magiczną moc, każde jego dotknięcie sprawia ból.
BANDU- Liście tej rośliny to groźna trucizna. Błotni Ludzie używają jej
do dziesięciokrokowych strzał.
DAKRA- Jest to nóż, który używają Siostry Światła. Jest orężem
przepojonym starożytną magią. W przypatku tego noża nie ginie się od rany,
tylko gasi on iskrę życia.
DOMINIE DIRTCH- Potężna magiczna broń Anderyjczyków. Są to dzwony
wielkości człowieka. Ustawione są na równinie na granicy ziem Aderithu. Po
uderzeniu w dzwony przez strzażnika, pojawia się dźwięk, taki że wszystkim co
stoją od przed dzwonami odpada ciało od kości. Giną wszyscy w polu widzenia. Ta
broń jest zdolna zgładzić całą armię. Zostały zniszczone przez Richarda.
GWIZDEK CZŁOWIEKA PTAKA- Dzięki temu gwizdkowi Człowiek Ptak przywoływał
ptaki. Taki gwizdek dostał także Richard, jednak nie umiał się nim posługiwać.
KAMIEŃ ŁEZ- W świecie zmarłych istnieje jako moc. W świecie żywych ma
postać magicznego przedmiotu, w którym owa moc tkwi. Kamień Łez to ciężar
zatrzymujący Opiekuna na najdalszych krańcach jego świata, tam gdzie jego moc
zmniejsza się do punktu, w którym łatwo ją zrównowarzyć.
KSIĄŻECZKA PODRÓŻNA- Jest magicznym przedmiotem, stworzonym przez tych
samych czarodziejów, co stworzyli Pałac Proroków. Książki podróżne służyły do
przekazywania wiadomości. Wszystko co napisano w jednej specjalnym rysikiem,
ukazywało się w drugim. Dzięki rysikowi można było również wymazywać stare
zapisy.
KSIĘGA OPISANIA MROKÓW- Magiczna księga, opisane jest w niej jak
posługiwać się Szkatułami Ordena. Ojciec Richarda pokonał strażnika księgi i
zabrał ją. Kazał Richardowi nauczyć się jej na pamięć i spalił ją.
MIECZ PRAWDY- Ten miecz jest własnością czarodziejów. Dostaje go Poszukiwacz
Prawdy, który musi być starannie dobrany do tej roli. Miecz potrafi rozbudzić
gniew w Poszukiwaczu.
NOCNY KAMIEŃ- Adie podarowała go Richardowi. Ten kamień rozświetla
ciemności, jednak przywołuje Ludzi Cienie, które zbijają dotykiem. Został
zniszczony przez Rahla.
OGNIOWA PAŁECZKA- Jest własnością Rachel, dostała ją od Gillera. Ta
pałeczka podpali wszystko, wystarczy tylko powiedzieć: "Podpal to dla
mnie".
QUASSIN DOE- Jedyna odtrutka na truciznę z liści bandu.
QUILLION- Czarodziejski przedmiot absorbujący magię. Gdy cała magia
uleci z czarodzieja, to kryształ staje się pomarańczowy.
PIERŚCIEŃ KSIENI- Ten pierścień jest symbolem urzędu Ksieni. Ksieni musi
go nosić na trzecim palcu lewej ręki.
RADA`HAN- Obroża, którą urzywają Siostry Światła do szkolenia przyszłych
czarodziejów.
SARA- Lalka Rachel, którą dostała od Gillera. Przez tę lalkę Giller mógł
rozmawiać z Rachel.
SZKATUŁY ORDENA- Są to szkatuły obdarzone magiczną mocą. Jest ich trzy.
Kto zgromadzi je wszystkie, i odsłoni z nich zasłony, będzie mógł wybrać jedną.
Jedna z nich daje władzę nad światem, dróga zniszczy tego kto ją otworzył, a
trzecia zniszczy świat. Rahl Posępny postanowił odnaleźć je.
YABREE- Oręż mriswithów. Jest to nóż z trzema ostrzami.
Con Dar- Krwawy Gniew -Con Dar to magia zemsty. Spowiedniczka, która ją przywołuje, rzadko uchodzi z życiem. Poświęca swe życie zamierzonemu celowi- zemście. Tylko nielicze wśród najpotężniejszych Spowiedniczek potrafią tego dokonać. Con Dar powinna nauczyć matka Spowiedniczki. Tylko matka może nauczyć, jak to wywołać, czy już została przywołana wystarczająca moc. To starożytna magia, równie stara jak moc Spowiedniczek. Można tego nauczyć, kiedy dziewczyna osiągnie odpowiedni wiek. Spowiedniczka nie może przywołać tej mocy dla siebie, tylko dla kogoś innego. Znakiem Con Dar są bliźniacze błyskawice wymalowane na twarzy, z miazgi trujących jagód.
AGIEL- Narzędzie, którym posługują się Mord-Sith.
Agiel posiada magiczną moc, każde jego dotknięcie sprawia ból.
BANDU- Liście tej rośliny to groźna trucizna. Błotni Ludzie używają jej do dziesięciokrokowych strzał.
DAKRA- Jest to nóż, który używają Siostry Światła. Jest orężem przepojonym starożytną magią. W przypatku tego noża nie ginie się od rany, tylko gasi on iskrę życia.
DOMINIE DIRTCH- Potężna magiczna broń Anderyjczyków. Są to dzwony wielkości człowieka. Ustawione są na równinie na granicy ziem Aderithu. Po uderzeniu w dzwony przez strzażnika, pojawia się dźwięk, taki że wszystkim co stoją od przed dzwonami odpada ciało od kości. Giną wszyscy w polu widzenia. Ta broń jest zdolna zgładzić całą armię. Zostały zniszczone przez Richarda.
GWIZDEK CZŁOWIEKA PTAKA- Dzięki temu gwizdkowi Człowiek Ptak przywoływał ptaki. Taki gwizdek dostał także Richard, jednak nie umiał się nim posługiwać.
KAMIEŃ ŁEZ- W świecie zmarłych istnieje jako moc. W świecie żywych ma postać magicznego przedmiotu, w którym owa moc tkwi. Kamień Łez to ciężar zatrzymujący Opiekuna na najdalszych krańcach jego świata, tam gdzie jego moc zmniejsza się do punktu, w którym łatwo ją zrównowarzyć.
KSIĄŻECZKA PODRÓŻNA- Jest magicznym przedmiotem, stworzonym przez tych samych czarodziejów, co stworzyli Pałac Proroków. Książki podróżne służyły do przekazywania wiadomości. Wszystko co napisano w jednej specjalnym rysikiem, ukazywało się w drugim. Dzięki rysikowi można było również wymazywać stare zapisy.
KSIĘGA OPISANIA MROKÓW- Magiczna księga, opisane jest w niej jak posługiwać się Szkatułami Ordena. Ojciec Richarda pokonał strażnika księgi i zabrał ją. Kazał Richardowi nauczyć się jej na pamięć i spalił ją.
MIECZ PRAWDY- Ten miecz jest własnością czarodziejów. Dostaje go Poszukiwacz Prawdy, który musi być starannie dobrany do tej roli. Miecz potrafi rozbudzić gniew w Poszukiwaczu.
NOCNY KAMIEŃ- Adie podarowała go Richardowi. Ten kamień rozświetla ciemności, jednak przywołuje Ludzi Cienie, które zbijają dotykiem. Został zniszczony przez Rahla.
OGNIOWA PAŁECZKA- Jest własnością Rachel, dostała ją od Gillera. Ta pałeczka podpali wszystko, wystarczy tylko powiedzieć: "Podpal to dla mnie".
QUASSIN DOE- Jedyna odtrutka na truciznę z liści bandu.
QUILLION- Czarodziejski przedmiot absorbujący magię. Gdy cała magia uleci z czarodzieja, to kryształ staje się pomarańczowy.
PIERŚCIEŃ KSIENI- Ten pierścień jest symbolem urzędu Ksieni. Ksieni musi go nosić na trzecim palcu lewej ręki.
RADA`HAN- Obroża, którą urzywają Siostry Światła do szkolenia przyszłych czarodziejów.
SARA- Lalka Rachel, którą dostała od Gillera. Przez tę lalkę Giller mógł rozmawiać z Rachel.
SZKATUŁY ORDENA- Są to szkatuły obdarzone magiczną mocą. Jest ich trzy. Kto zgromadzi je wszystkie, i odsłoni z nich zasłony, będzie mógł wybrać jedną. Jedna z nich daje władzę nad światem, dróga zniszczy tego kto ją otworzył, a trzecia zniszczy świat. Rahl Posępny postanowił odnaleźć je.
YABREE- Oręż mriswithów. Jest to nóż z trzema ostrzami.
BANDU- Liście tej rośliny to groźna trucizna. Błotni Ludzie używają jej do dziesięciokrokowych strzał.
DAKRA- Jest to nóż, który używają Siostry Światła. Jest orężem przepojonym starożytną magią. W przypatku tego noża nie ginie się od rany, tylko gasi on iskrę życia.
DOMINIE DIRTCH- Potężna magiczna broń Anderyjczyków. Są to dzwony wielkości człowieka. Ustawione są na równinie na granicy ziem Aderithu. Po uderzeniu w dzwony przez strzażnika, pojawia się dźwięk, taki że wszystkim co stoją od przed dzwonami odpada ciało od kości. Giną wszyscy w polu widzenia. Ta broń jest zdolna zgładzić całą armię. Zostały zniszczone przez Richarda.
GWIZDEK CZŁOWIEKA PTAKA- Dzięki temu gwizdkowi Człowiek Ptak przywoływał ptaki. Taki gwizdek dostał także Richard, jednak nie umiał się nim posługiwać.
KAMIEŃ ŁEZ- W świecie zmarłych istnieje jako moc. W świecie żywych ma postać magicznego przedmiotu, w którym owa moc tkwi. Kamień Łez to ciężar zatrzymujący Opiekuna na najdalszych krańcach jego świata, tam gdzie jego moc zmniejsza się do punktu, w którym łatwo ją zrównowarzyć.
KSIĄŻECZKA PODRÓŻNA- Jest magicznym przedmiotem, stworzonym przez tych samych czarodziejów, co stworzyli Pałac Proroków. Książki podróżne służyły do przekazywania wiadomości. Wszystko co napisano w jednej specjalnym rysikiem, ukazywało się w drugim. Dzięki rysikowi można było również wymazywać stare zapisy.
KSIĘGA OPISANIA MROKÓW- Magiczna księga, opisane jest w niej jak posługiwać się Szkatułami Ordena. Ojciec Richarda pokonał strażnika księgi i zabrał ją. Kazał Richardowi nauczyć się jej na pamięć i spalił ją.
MIECZ PRAWDY- Ten miecz jest własnością czarodziejów. Dostaje go Poszukiwacz Prawdy, który musi być starannie dobrany do tej roli. Miecz potrafi rozbudzić gniew w Poszukiwaczu.
NOCNY KAMIEŃ- Adie podarowała go Richardowi. Ten kamień rozświetla ciemności, jednak przywołuje Ludzi Cienie, które zbijają dotykiem. Został zniszczony przez Rahla.
OGNIOWA PAŁECZKA- Jest własnością Rachel, dostała ją od Gillera. Ta pałeczka podpali wszystko, wystarczy tylko powiedzieć: "Podpal to dla mnie".
QUASSIN DOE- Jedyna odtrutka na truciznę z liści bandu.
QUILLION- Czarodziejski przedmiot absorbujący magię. Gdy cała magia uleci z czarodzieja, to kryształ staje się pomarańczowy.
PIERŚCIEŃ KSIENI- Ten pierścień jest symbolem urzędu Ksieni. Ksieni musi go nosić na trzecim palcu lewej ręki.
RADA`HAN- Obroża, którą urzywają Siostry Światła do szkolenia przyszłych czarodziejów.
SARA- Lalka Rachel, którą dostała od Gillera. Przez tę lalkę Giller mógł rozmawiać z Rachel.
SZKATUŁY ORDENA- Są to szkatuły obdarzone magiczną mocą. Jest ich trzy. Kto zgromadzi je wszystkie, i odsłoni z nich zasłony, będzie mógł wybrać jedną. Jedna z nich daje władzę nad światem, dróga zniszczy tego kto ją otworzył, a trzecia zniszczy świat. Rahl Posępny postanowił odnaleźć je.
YABREE- Oręż mriswithów. Jest to nóż z trzema ostrzami.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz